.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان بهره برداری سد هراز تسریع خواهد یافت
معاون امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به تخصیص فایناس و اعتبارات جدید از تسریع در زمان بهره برداری سد هراز آمل خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علی نبیان شامگاه سه شنبه  در نشست بررسی وضعیت سد هراز که در آمل تشکیل شده بود با اشاره به اهمیت آب شرب و کشاورزی در آمل گفت: پیگیری های مطلوبی برای اجرایی شدن سد هراز آمل صورت گرفته است. 

معاون امور عمرانی استانداری مازندران افزود: با اجرای فایناس، سرعت لازم برای بهره برداری از سد هراز انجام گرفته و افتتاح آن در زمان زودتری صورت خواهد پذیرفت تا با بهره برداری از سد هراز شاهد تامین آب شرب و کشاورزی بخش اعظمی از مناطق مرکزی آمل خواهیم بود.

معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه  برای کار مجوزات لازم اخذ شده و منابع مالی تامین شده و باید تلاش کرد تا کار با سرعت بیشتری پیش رود گفت : با توجه به قرار گرفتن محور مواصلاتی هراز در مسیر سد هراز با اقدامات انجام شده  از سوی آب منطقه ای و احداث تونل، مسیر مذکور انحراف داده شد و در حدود ۱۳ کیلومتر نیز جاده مواصلاتی در این خصوص در نظر گرفته شده است.

نبیان با اشاره اینکه کارگاه سد هراز فعالیت خوبی دارد، گفت: باید شرایط لازم صورت گیرد تا بتوانیم کار را از جبهه دوم اغاز شود و در این باره صدور مجوزات لازم برای تسریع در اجرای سد هراز ضرورت دارد.

وی در بخش دیگر با اشاره به اهمیت احداث مرکز زباله سوز در آمل خاطرنشان کرد: یک گروه کارشناسی و سرمایه گذاری در حوزه زباله سوز ژاپن از چند استان کشور بازدید کردند و به این نتیجه رسیدند تا مرکز زباله سوز در آمل اجرایی شود.

وی افزود: شرکت جی.جی.سی برای انجام کار خود نیاز به مجوزاتی از کشور ژاپن داشته که در این خصوص تفاهم نامه ها امضا شده و مراحل اجرایی را باید طی شود تا ساماندهی در امر زباله صورت گیرد.

نبیان با بیان اینکه ضرورت دارد بطور موقت، مکانی برای زباله آمل طراحی و تعیین شود عنوان داشت: برای نقطه یابی مکان موقت برای دپو و دفن زباله درآمل، لازم است تا از منابع طبیعی مجوز های مربوطه اخذ شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.